loading...

ارز های دیجیتالی

Volney B. Palmer ممکن است اولین کسی باشد که از اصطلاح \"آژانس تبلیغاتی\" استفاده کرده است ، زمانی که برای اولین بار آمریکا را در 1841 باز کرد.   آژانس پالمر در روزنامه ها فضای تبلیغاتی را در اختی

ارزی بازدید : 66 شنبه 08 آذر 1399 نظرات (0)

Volney B. Palmer ممکن است اولین کسی باشد که از اصطلاح "آژانس تبلیغاتی" استفاده کرده است ، زمانی که برای اولین بار آمریکا را در 1841 باز کرد.

 

آژانس پالمر در روزنامه ها فضای تبلیغاتی را در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می داد ، و وی تنها یکی از گزینه های تبلیغات در هنگام یافتن شخصی برای خرید فضا بود.

 

ناگفته نماند که آژانس های تبلیغاتی امروز بسیار متفاوت از تقریباً 200 سال پیش فعالیت می کنند. انتخاب دیگر خیلی واضح نیست.

 

آژانس تبلیغاتی چیست؟

روندی که در گذشته شامل خرید فضا در روزنامه بود ، از آن زمان بسیار پیچیده تر شده است.

ممکن است یک تجارت یک آژانس تبلیغاتی را برای ایجاد یک پیام و طرح واحد یا اجرای یک سری کامل از پیام ها به نام یک کمپین تبلیغاتی و نظارت بر نتایج استخدام کند.

 

همانطور که به دنبال یک آژانس تبلیغاتی هستید ، مهم است که توجه داشته باشید کدام یک از نظر آنچه آژانس ارائه می دهد و همچنین شهرت آنها برای شما مناسب است. امروز به دنبال یکی می گردید؟

انواع آژانس تبلیغاتی

هیچ دو آژانس تبلیغاتی یکسان نیستند ، اما می توانند در دسته بندی هایی قرار بگیرند که توصیف خدماتی است که آنها به مشتریان خود ارائه می دهند. در زیر برخی از متداول ترین انواع آژانس های تبلیغاتی ، انواع خدمات ارائه شده و استفاده مناسب از هرکدام را مرور خواهیم کرد.

1. آژانس تبلیغاتی با خدمات کامل

یک آژانس تبلیغاتی با خدمات کامل دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: آژانسی که هر کاری و هر کاری را برای مشتری خود انجام می دهد. آنها طیف گسترده ای از خدمات را برای مشتریان خود ارائه می دهند که برای پرداختن به هر دو جنبه بازاریابی دیجیتال و سنتی و تبلیغات یک شرکت کار می کنند. آژانس های تبلیغاتی کاملاً خدماتی از متخصصان هر یک از خدمات زیر تشکیل شده اند:

 

 

2. آژانس تبلیغات دیجیتال

برنامه ای برای اجرای تبلیغات چاپی برای محصول یا خدمات خود ندارید؟ استفاده از آژانس تبلیغات دیجیتال ممکن است گزینه مناسب تری برای شما و تجارتتان باشد. در حالی که آژانس های تبلیغاتی دیجیتال احتمالاً یک یا دو مورد راجع به رسانه های چاپی می دانند ، قلب آنها در دنیای دیجیتال نهفته است. این آژانس ها قادر خواهند بود تا شما را در هر چیزی و همه موارد روی صفحه کمک کنند ، از جمله:

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

طراحی وب سایت

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی محتوا

در حالی که آژانس های کامل سرویس کمی از همه کارها را انجام می دهند ، آژانس های تبلیغاتی دیجیتال واقعاً در همه موارد دیجیتال مهارت دارند ، به این معنی که کار فقط در سئو و طراحی وب متوقف نمی شود. طراحان گرافیک ، فیلمبرداران ، نویسندگان و عکاسان همه در این گروه قرار گرفته اند.

3. آژانس تبلیغاتی سنتی

آژانس های تبلیغاتی سنتی کمتر روی تکنیک های جدید و دیجیتالی تمرکز دارند و در عوض روی تکنیک های سنتی تبلیغات (از این رو نام) متمرکز هستند. به تبلیغات رادیو ، روزنامه ، تلویزیون ، مجله و حتی بیلبورد فکر کنید.

4. آژانس تبلیغاتی شبکه های اجتماعی

سخت نیست حدس بزنید که تمرکز این آژانس ها چیست. پر از محتواسازان و بهینه سازهای تبلیغاتی ، نقطه کانونی آژانس های تبلیغاتی شبکه های اجتماعی دقیقاً این است: رسانه های اجتماعی. LinkedIn ، توییتر ، فیس بوک ، اینستاگرام ؛ این آژانس ها همه کارها را انجام می دهند از طراحی پروفایل گرفته تا وبلاگ های نوشته شده ، آژانس های تبلیغاتی شبکه های اجتماعی تلاش می کنند تا محتوای شما را برای مخاطبان جذاب و جذاب کنند.

5. بوتیک خلاقانه

بوتیک های خلاق آژانس هایی هستند که در خدمات طراحی خلاق تخصص دارند. این آژانس ها به این دلیل ایجاد شده اند که برخی از شرکت ها ترجیح می دهند موفقیت خود را کنترل کرده و تبلیغات را به صورت خود انجام دهند ، اما استعداد خلاقانه ای برای تولید طرح ها و کپی مناسب برای آنها ندارند.

 

 

6. آژانس های خرید رسانه

 

مسلماً معکوس یک بوتیک خلاقانه ، یک آژانس خرید رسانه با شما همکاری می کند تا مواد تبلیغاتی خلاقانه شما را در بهینه ترین مکان ، چاپی یا دیجیتالی قرار دهد. این آژانس ها یک بازه زمانی را پیشنهاد می دهند که در آن شما باید محصول یا خدمات خود را تبلیغ کنید و مبلغی که شرکت شما باید برای بهترین نتیجه هزینه کند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 750
  • بازدید کلی : 4,695